Off Topic: Modelltåg i RL
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 14 Apr 2000 11:11:31 GMT

Hej vänner!

Är det någon av er som pysslar[-lat] med modelltåg [icke-lego] i skala?

Jag funderar på att bygga en anläggning parallelt med min lego-bana men
jag vet inte vilket märke och vilken skala jag bör satsa på. Jag har fått
tipset att satsa på Märklin Digital och deras treledare med växelström.

Har ni andra tips eller vet ni bara inget, precis som jag? Vem kan jag
annars fråga? Finns det någon bra (opartisk) sammanställning av olika
märken på en websida nära mig? Törs jag fråga på lugnet.trains eller vill
de inte ha med !LEGO att göra?

Tacksam för tips och idéer.

// Eric
--
"The great thing about Lego isn't that you can build something out of it,
the great thing is that you can build something else."