  Re: Nu kickstartar vi SweLug!!!

(...) Jag tycker att vi skall diskutera en Lego-träff! Framåt höstkanten kan väl vara en bra tidpunkt. Jag kan säkert fixa lokal här i Eskilstuna, men jag har inte Lego så det räcker för mer än två personer... Vet inte om jag orkar/hinner organisera (...) (16 years ago, 12-Jul-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Nu kickstartar vi SweLug!!!

Legoträff hos Isakssons är en klassiker som man bara inte får missa! Det ska väl vara med sånt tärningsslagslegobygge på schemat? :-) Tyvärr är mina tåg lagrade i flyttkartonger i farsans källare. /Tommy ----- Original Message ----- From: "Anders (...) (16 years ago, 13-Jul-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Nu kickstartar vi SweLug!!!

(...) Jag kommer! Jag har en hel del extra lego i olika stadier av sortering jag skulle kunna ta med (Efter Stefan J.) till blandade byggövningar. Det osorterade begagnade hade jag nog inte tänkt sälja utan ha till just sådant här, men om någon vill (...) (16 years ago, 15-Jul-08, to lugnet.loc.se)

  Re: Nu kickstartar vi SweLug!!!

(...) Skulle väldigt gärna närvara men det vette F-N om jag har tid, pengar och nån MOC att ta med mig. Har ju just rivit precis allt utom en WIP... /Johan LEGOBloggen: (URL) (16 years ago, 22-Jul-08, to lugnet.loc.se)