  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Tobbe, det är uppenbart att du behövs för SweLug :-) Se bara hur många som svarar när du startar trådar! Det blev en riktig 'roll call' av det här, men vart har JanKas tagit vägen? Kom hans anläggning med i någon tidning igen? Och var är 'han (...) (17 years ago, 1-Jun-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Eric Hampusgård hette han väl? Eller hmm... nu blev jag lite osäker. Men Tommy heter han iaf inte. :-) (...) Jag väntar på inbjudan. :-) /Tommy (17 years ago, 2-Jun-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Någon som vill hjälpa LEGO mappa SweLUG?

(...) Bah! ;) (...) Det var ett tag sedan jag var hem till honom men sist hade han LEGOt framme i vart fall. Tror dock alla hans pengar går till fotooptik och cykeldelar för tillfället. (17 years ago, 14-Jun-07, to lugnet.loc.se)