Subject:
Veckans utmaning -Anders får på tafsen- Men hur?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 20 Oct 2006 08:28:41 GMT

Jaa du Anders, nu är du slagen igen men i normal atmosfär och rekordet ligger nu
på ? pluttar.

Utmaningen denna vecka är att komma på hur Anders fick på tafsen med hans regler
och utan rymd eller häftmassa och med hur många pluttar jag slog honom.

För att göra så att alla kan vara med men ändå kunna läsa här så får man som
svar skicka en bild till min mejl (en bra förklaring kan duga om man kan
beskriva klart och tydligt men den ska vara byggbar) så kan jag här annonsera
vem som först kom in med det rätta svaret (eller ett bättre) och när veckan är
till ända så kommer det rätta svaret att publiceras här. Bästa svaret vinner
över ett snabbt.

Reglerna i korthet
8 2x4 ska byggas ihop på det sätt så att de når mest pluppar ut över en
bordskant, antal pluppar ut ska vara mer än Anders för att uppdraget ska vara
godkänt. Se gärna min och Anders konversationshistorik här för att få mer kläm
på hur man kan göra och vad som är tillåtet.