  Hejsan alla glada..

Hade ingen aning om att den här delen av Lugnet fanns, synd att man inte upptäckt det förut (är alldeles för lite på Lugnet nu förtiden) Ja, Jonas heter i alla fall jag, tänkte jag skulle säga hej ;) Bor i Värmland och har alltid undrat om det finns (...) (18 years ago, 11-Oct-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Hejsan alla glada..

(...) Hejhej! Vi hade ju en träff för ett år sedan ungefär. Det är väl dags snart igen, känns det som :-) Olof (18 years ago, 11-Oct-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Hejsan alla glada..

(...) Hejsan, och välkommen till den här (alldeles för stillsamma) delen av lugnet! Jodå, det har hänt lite grand under årens lopp. Om du läser lugnet via web-interfacet((URL) så ser du till vänster en rubrik "Träffar som redan varit". Där kan du se (...) (18 years ago, 12-Oct-06, to lugnet.loc.se)