Subject:
Hejsan alla glada..
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 11 Oct 2006 19:04:33 GMT

Hade ingen aning om att den här delen av Lugnet fanns, synd att man inte
upptäckt det förut (är alldeles för lite på Lugnet nu förtiden)

Ja, Jonas heter i alla fall jag, tänkte jag skulle säga hej ;) Bor i Värmland
och har alltid undrat om det finns några fler här i Sverige.. Pirater är nog
egentligen mitt favoritLEGO men hänger mest på Classic-Castle nuförtiden.

Händer det någonsin nåt stort i Sverige, konvent eller liknande? Vore kul att
vara med om...

Jaja, hej på er alla i alla fall!