Re: Bilder
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 3 Oct 2006 12:45:05 GMT

In lugnet.loc.se, Harri Manni wrote:
Ser spännande ut, hoppas det går bättre än för mig, gjorde ett försök på en
6-'axlig' robotarm, det blev tyvärr för tungt i många lägen för att vara
användbart, lätt att glömma det heliga mantrat KISS (Keep it simple, Stupid!) :)

Bilder innan nedmonteringen, också rörigt! :)
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=626509

Men det var skoj och utmanande och det lär väl bli fler försök!

P.S. hör av dig om du behöver något orange tillbaka!
http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?i=997244

Såg kul ut...har inte hunnit jobba på det mer men jag återkommer.
Hur gick det att programmera den?

/Andréas