Subject:
När kommer nyheterna?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 9 Feb 2000 10:38:43 GMT

Hej allihopa!

Jag hittade nyligen nya Lego katalogen. (Stor och Liten på Kungsgatan
i Stockholm.) Den säger att dem allra flesta nya sakerna som är med
kommer i januari, som t.ex. City Centre (stämmer), Knights Kingdom
(inte sett än), Star Wars nyheterna (inte sett än) och (för mig)
viktigast, de nya Star Wars Technic Droiderna (inte sett än
heller). Vad är det som har gått fel här? Varför har vi inte sett de
här sakerna än?

Och varför är det inga nya stora Technic sets med? Det finns ju bilder
på dem på nätet (Alltså måste det vara sannt att de kommer det här
året? Njää, kanske.). Kan det vara så att det här bara handlar om
första halvåret? (Varför står det då inget om detta i katalogen?)
Varför är inte Millennium Falcon med? Och varför inte Ultimate
Collectors Editions utav Tie Fighter och X-Wing?

Fullt av frågor,

Johannes.
--
Resistance is futile! (If less than 1 ohm.)

Bibliovorous chocophiliac.