  Inbjudan till vårträff.

Platts: Nyköping, Akiras nya lägenhet på 77 m2. Datum: April kanske i Maj, inget mer bestämt, jag flyttar in 3April så efter det går de bra. Skriv gärna om det är något datum som passar bra el dåligt. För mej kan träffen pågå från en Fredag - (...) (19 years ago, 18-Mar-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Inbjudan till vårträff.

(...) Några mer exakta förslag på datum? Själv föredrar jag april framför maj, då jag har åtskilliga examinationer i maj. Fredag-lördag eller lördag-söndag går lika bra för min del. MVH Joel (19 years ago, 28-Mar-06, to lugnet.loc.se)