Subject:
Inbjudan till vårträff.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 18 Mar 2006 22:21:09 GMT

Platts: Nyköping, Akiras nya lägenhet på 77 m2.
Datum: April kanske i Maj, inget mer bestämt, jag flyttar in 3April så efter det
går de bra.
           Skriv gärna om det är något datum som passar bra el dåligt.

För mej kan träffen pågå från en Fredag - Söndag, men om det passar bätter med
en Lördag - Söndag för er hedliga arbetare så funkar det med  = )
Det är nog inga problem med sov plattser, har ju extra sovrum å vardax rummet +
en liten garderob om nån känner för att sova där = ). Men folk får nog ta med
sej egna sov saker ,liggunderlag,madrass, lakan, filt, kudde m.m.
Parkering runt huset är jag inte så säker på, annars så finns det en stor
parkering där det nog inte e några problem me platts på men den ligger ca 10 -
15min promenad bort
affär finns 5 -10 min bort, tror de finns pizzeria brevid affären oxå.

Ämnen:
LRW (Lego Robot Wars)
ULV (utan längd åkning)
Kanske roller coaster bygge
Kom gärna med egna förslag

MVH//Akira

(Inskickat via Andréas konto då det fortfarande är strul med Akiras)