  Re: Min första månbas-modul

(...) Angående Raaco... Själv har jag köpt mig ett stort skåp hur det här sortimentet: (URL) skåp har 60 ganska stora lådor, som man kan dela av med plasbitar man får med. Varje låda är aningen djupare än en 16L technic-balks längd. Betydligt (...) (19 years ago, 15-Mar-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Min första månbas-modul

In lugnet.loc.se, Joel Larsson wrote: -snip- (...) Pappa tyckte en gång att jag skulle sortera i tidernas begynnelse, vilket resulterade i att han sorterade och jag byggde, vilket raserade sorteringen ganska fort. Hade dock en liknande men modell (...) (19 years ago, 16-Mar-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Min första månbas-modul

(...) Nej det är lite oöverskådligt ibland - man tenderar att tappa bort just den lådan (en av 60 tappas lätt bort) som innehåller bitarna man vill ha i röran på skrivbordet, speciellt om man som jag inte har ett lego-dedikerat skrivbord, utan (...) (19 years ago, 16-Mar-06, to lugnet.loc.se)

  Re: Min första månbas-modul

In lugnet.loc.se, Joel Larsson wrote: Hur mycket får man ner i en av (...) Vet ej hur mycket jag får ner men man kan ju köpa facken löst, en del av varje ingår. /Andréas (19 years ago, 16-Mar-06, to lugnet.loc.se)