Re: Min första månbas-modul
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 12 Mar 2006 22:05:47 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote:
Tore Eriksson wrote:
Lagom till att resten av Lugnet tappat intresset, har jag just börjat
att intressera mig för månbas-moduler. :)
http://web.telia.com/~u66203131/pix/MyFirstModule.jpg

Det är aldrig fel med en månbasmodul!

Nej, inte sant!

Jag har inte sett någon ta sig an behovet av sådana här faciliteter
(rätta mig om jag har fel!)

Jag hade en dusch på Swelug #5
http://www.lotek.nu/swelug/031024SweLUG5/m/moon/18.jpg

Roligt att du nämner dusch!
http://web.telia.com/~u66203131/pix/MyFirstModuleShower.jpg
:) :)
(Jag bara *älskar* att sätta in Legobitar gjorda för en miljö i ett helt annat
sammanhang!) Nej, jag tänker inte använda den här idén, den är lite för
skrymmande. Men erkänn att den var hilariskt rolig.

Eller någon av de här: http://www.peeron.com/inv/sets/906-1

Har också tänkt på dem. De var ju dessa dörrar från just det setet jag växte upp
med! Men de skulle varit 4 breda och inte antingen 3 eller 5...

/Tore