    brickshop.se under produktion.. —Marcus Lundquist
   Hej igen! Okej att det blev lite hastigt nu men jag skyndade bara på lite för att hinna med! Vilket i sin tur resulterade i att bara 1 beställde =(. jaja.. Kan förstå det med tanke på omständigheterna =). Idag fick jag topphemliga brev från Lego med (...) (19 years ago, 14-Dec-05, to lugnet.loc.se)

        Re: brickshop.se under produktion.. —Olof Dahlberg
   (...) Det är alltid lite jobb att dra igång en affärsverksamhet, lycka till! Du kan räkna med att jag tittar in så småningom, men just nu är det lite mycket annat att göra. (Jag har köpt på mig lite för mycket också, så jag måste göra plats (...) (19 years ago, 14-Dec-05, to lugnet.loc.se)

        Re: brickshop.se under produktion.. —Marcus Lundquist
   (...) Hej! va kul! jo, det blir mycket nu till jul, och dem flesta har redan köpt alla julklappar. Jag har fullt upp med att fixa hit och dit själv. Funderar på att ha ALLA ritningar på hemsidan. (dem som går igenom "tullen") Har fixat en scanner så (...) (19 years ago, 15-Dec-05, to lugnet.loc.se)