Re: brickshop.se under produktion..
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 15 Dec 2005 18:28:03 GMT

In lugnet.loc.se, Olof Dahlberg wrote:
In lugnet.loc.se, Marcus Lundquist wrote:
Hej igen!

Okej att det blev lite hastigt nu men jag skyndade bara på lite för att hinna
med! Vilket i sin tur resulterade i att bara 1 beställde =(. jaja.. Kan förstå
det med tanke på omständigheterna =).

Idag fick jag topphemliga brev från Lego med bl.a listan för vårens nyheter..
Försäljningen ökade med 2% 2005. mest beroende av CITY, STARWARS och DUPLO.

Från och med 1 januari kan man inte längre beställa enskilda lego artiklar från
Lego längre. Nu har dem ändrat så att man köper kartonger i viss "standard"
storlek. Vilket betyder att om man ska köpa hem 3 st 7070
så kommer en bananlåda med 90 st.

Lite jobbigt men så är det.

Just nu håller tomtarna på att designa min hemsida.
Jag ska börja lägga in lite begagant lego jag köpt.
top, top . top kvalité! från en äldre samlare. kompletta artilar i så nytt
skick som det kan vara, fast än det är 15 år gammalt!

Det var allt jag hade att säga nu. hörs!

Mvh Marcus
Det är alltid lite jobb att dra igång en affärsverksamhet, lycka till!
Du kan räkna med att jag tittar in så småningom, men just nu är det lite mycket
annat att göra.
(Jag har köpt på mig lite för mycket också, så jag måste göra plats någonstans
innan jag kan skaffa mer!)
Olof (LEGO-beroende å det grövsta)

Hej!
va kul! jo, det blir mycket nu till jul, och dem flesta har redan köpt alla
julklappar. Jag har fullt upp med att fixa hit och dit själv. Funderar på att
ha ALLA ritningar på hemsidan. (dem som går igenom "tullen") Har fixat en
scanner så varför inte. Om det inte blir för jobbigt.

Ska fota vidare nu. ses