    Re: Legoplan med rc-delar —Tommy Eriksson
   Som jag skrev i tråden från lego.technic så blir det ingen vinge utan ett vanligt plan. Har byggt en hel del och ska snart börja sätta på plasten på vingarna. Först ska jag fixa landningsställ och sen sid,höjd roder. Skippar skevroder för det verkar (...) (19 years ago, 6-Oct-05, to lugnet.loc.se, FTX)

        Re: Legoplan med rc-delar —Tommy Eriksson
   Motorn har anlänt och monterats på mitt vanliga rc plan som efter en kort flygning stöp i backen. Ren tur kombinerat med låg fart bidrog till att planet klarade sig med lättare skador. Jag kommer riva legoplanet tills jag lärt mig flyga andra plan, (...) (19 years ago, 13-Oct-05, to lugnet.loc.se, FTX)