  Re: LRW ett måste!!!

(...) Om sanningen ska fram, så tycker jag inte det. Mina argument emot: - uppskattar inte den destruktiva tendensen, föredrar konstruktiva tävlingar - har inte lust att utsätta mitt Lego för dom påfrestningarna - har inte delar + tid att bygga en (...) (19 years ago, 12-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: LRW ett måste!!!

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson wrote: --- (...) --- Tidsaspekten här är ju att ULW tar minst fem gånger så lång tid när vi ses medan LRW tar minst fem gånger så lång tid att bygga dock innan vi ses (även för mig den här gången). ...och jag är nog (...) (19 years ago, 15-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: LRW ett måste!!!

Hej Allihopa Jag får väl be alla som är intresserad av att komma på legomötet i Stockholm den 29-30 Oktober att skriva vad de är intresserade av att göra på mötet typ LRW,ULV,MicroCastle moduler,Byggning av någon sats med förbundna ögon etc så får (...) (19 years ago, 18-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: LRW ett måste!!!

(...) Jag är sugen på LRW, månbas av moduler (ev med monorail), borg av moduler, blindbygge, byteshörna, kul att se ev projekt på g...och säkert något mer...är lite tom i skallen just nu. Ser fram emot en träff och hoppas att jag ska kunna åka med (...) (19 years ago, 19-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: LRW ett måste!!!

(...) sakerna som jag hellst vill ha med är: 1: LRW 2: blind bygge 3: mini borg 4: ja suttit nu ett tag å tänkt men kommer inte på nått mer spec. sen över till nått anatt, jag har en gammal LEGO kartong det står nr 20 på den är det nån som är (...) (19 years ago, 20-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: LRW ett måste!!!

(...) Blindbygget låter bra, har inte provat det så det ska bli kul. Framför allt vore det kul om alla tog med sig sina projekt. Microcastle har jag aldrig heller försökt mej på men man kan ju ge det ett försök. //Joel (19 years ago, 21-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: LRW ett måste!!!

LRW låter kul. Det är inget för mig iaf då jag håller på och forskar kring GMC - alltså great marble contraption. Har inga fotbollar så jag köpte en radda glaskulor och satt igång. Har haft en hel del problem men det skriver jag om i en separat tråd (...) (19 years ago, 31-Aug-05, to lugnet.loc.se)

  Re: LRW ett måste!!!

(...) Hej! Tänker komma på legomötet den 29-30 oktober. Är intresserad av följande: Microborg. Har vi någon standard för moduler? Stafettbygge. Min personliga favorit från tidigare träffar. Johan Vettefors (19 years ago, 22-Sep-05, to lugnet.loc.se)