Re: LRW ett måste!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 22 Sep 2005 12:36:41 GMT

In lugnet.loc.se, Jan Kaskinen wrote:
Hej Allihopa
Jag får väl be alla som är intresserad av att komma på legomötet i Stockholm den
29-30 Oktober att skriva vad de är intresserade av att göra på mötet typ
LRW,ULV,MicroCastle moduler,Byggning av någon sats med förbundna ögon etc så får
jag sammanställa detta material.

Hej!

Tänker komma på legomötet den 29-30 oktober.
Är intresserad av följande:

Microborg. Har vi någon standard för moduler?
Stafettbygge. Min personliga favorit från tidigare träffar.

Johan Vettefors