  8421 Crane Truck

Blev lite konfys när jag kollade på Legosidan... På 360-gradersbilden så har de helt plötsligt lagt dit en grå batteribox....undrar såklart varför men de hade kanske inte en tillgänglig när de skulle fota. (URL) klart är ju att man ska ha en ...och (...) (19 years ago, 25-Jul-05, to lugnet.loc.se)

  Re: 8421 Crane Truck

(...) Den gula batterilådan var väl ute på "roadshow" någonstans kanske? Den har visst inte gjorts i annat än grått sedan 2001, enligt Peeron. Jodå, jag har en i kundvagnen på Shop@home, ska bara fundera klart vad jag ska ha till :-) man kan ju som (...) (19 years ago, 27-Jul-05, to lugnet.loc.se)