  Uppgraderingar till Dirt crusher

Jag gillar verkligen DC eftersom den är riktigt stark på många sett. Trots det har den en del riktigt irriterande brister tex räckvidden och livslängden på batteriet. Gällande batteriet så tänkte jag skaffa ett (URL) här> men det kräver en peak (...) (19 years ago, 3-Jun-05, to lugnet.loc.se, FTX)

  Re: Uppgraderingar till Dirt crusher

In lugnet.loc.se, Tommy Eriksson wrote: Eftersom jag tänkt mig börja med "riktiga" modellbilar har jag kollat runt en hel del och insett att oavsett vilken sändare man skaffar går det ju att byta kristaller i den och på så sett frekvens. Det gör det (...) (19 years ago, 6-Jun-05, to lugnet.loc.se, FTX)

  Re: Uppgraderingar till Dirt crusher

(...) Det tog en stund men äntligen har jag hittat frekvensen. (URL) Här> är en länk till tråden det nämns i. Där står det att den är 27.145. Vet nån om det stämmer? Här är en till med lite intressanta fakta kring frekvenser (URL) (19 years ago, 6-Jun-05, to lugnet.loc.se, FTX)