Re: Pick-a-brick i kungsbacka
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 29 May 2005 13:22:43 GMT

Pick-a-brick:en låg bland de andra affärerna, och var faktiskt det enda
intressanta som stod att finnas på hela stället. Det var inte så dyrt med det
blandade godset, 49:- för en ganska stor påse, 1½ eller 2 liter kanske. Det
andra legot som var sorterat fanns pyttesmå påsar för 50 spänn eller halvstora
för 70. Där fanns inte så mycket intressant att finna (fast jag köpte en påse
med 48st http://www.peeron.com/inv/parts/464, för 50 spänn), men det var mest de
nya grå färgerna.

Och vad det gäller mina mocs, är det två helt klara .space-iga skepp, och ett
rejält enormt skepp som är över 70 pluttar (studs) långt. Personligt rekord. Men
det senare kommer inte bli klart på nån månad eller så. Sen finns det dröser av
halvfärdiga rymdskepp, men inte så mycket som är värt att posta.

//Joel