Subject:
Pick-a-brick i kungsbacka
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 25 May 2005 17:57:28 GMT

Passade på att kolla in på Lego-affären i freeport (ett outlet shoppingcentrum
utanför kungsbacka) när jag ändå var där i helgen. Hittade inte jättemycket, men
det fanns visserligen några godsaker..

7467 för 79 spänn, 7111 för 69 spänn och en hel del mer saker. Låg cirka 15%
under Legokatalogspriser i övrigt

Det verkligt intressanta var PaB som även fanns där, två olika dessutom. Jag var
helt begeistrad, men kunde dessvärre inte shoppa loss helt av ekonomiska skäl..
Trist. Fanns dock ett vanligt PaB med nya gråa färger och vanliga klossar, och
några karonger med blandat gods. många #42061 i lime och vitt, lite svårtanvänt
eftersom det bara var vänsterhalvan.. en hel del intressant dock (mest
intressant ur en space-synvinkel iofs)

Ifall någon som ska dit undrar vad som mer fanns där kan jag ju skriva mer men
just nu orkar jag inte.

//Joel Larsson

ps. Ska snart posta ett par tre MOCs när jag bara tagit kort på dom..