  Bricklink

Hej. Har haft en ganska tom affär sedan jag började köpa. Har dock fått in en hel del gamla riddarsaker det senaste så jag lade ut lite för att ha nått där iaf. (URL) det någon mer här som har nått upplagt? MVH Andréas (19 years ago, 18-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Bricklink

(...) Jodå: (URL) har inte sålt nåt än, men det är ju inte riktigt min grej heller ;-) (köpköpköpköpköpköpk...pköpköpköp säger min hjärna när jag ser alla fina bitar folk har till salu!) Olof (19 years ago, 19-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Bricklink

(...) Där ser man...jag lade kanske upp lite väl billigt..la mig strax under alla medelpriser och två timmar senare var alla torsos och en del sköldar köpta så där kunde man nog lagt på lite ; ) Kul att någon köper iaf...var lite rädd att de inte (...) (19 years ago, 19-May-05, to lugnet.loc.se)