Re: Bricklink
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 19 May 2005 08:49:25 GMT

Jodå:
http://www.bricklink.com/store.asp?p=Olof_the_viking
Jag har inte sålt nåt än, men det är ju inte riktigt min grej heller ;-)
(köpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköpköp säger min hjärna när jag
ser alla fina bitar folk har till salu!)
Olof

Där ser man...jag lade kanske upp lite väl billigt..la mig strax under alla
medelpriser och två timmar senare var alla torsos och en del sköldar köpta så
där kunde man nog lagt på lite  ;  )
Kul att någon köper iaf...var lite rädd att de inte skulle köpa från en liten
svensk affär med nästan inget i.
Tror att det var en del saker som folk hade på sina önskelistor som gjorde det
hela.

MVH
Andréas