    Re: Mer paypal (för den som orkar) —Joakim Olsson
    "Olof Dahlberg" <olof_the_vikingNO_S...tmail.com> wrote in message news:IGBJ6o.18q7@lugnet.com... snip <<Jag tror inte detta, VISA kan nog bara användas för direkta köp, det är ju ett kredtikort, att "låna" pengar och sätta in på en bank utan ränta (...) (19 years ago, 11-May-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Mer paypal (för den som orkar) —Andréas Rootzén
   Tack allihopa... Det rätade ut en del frågetecken och snart så gör jag första transaktionen med mitt visa inblandat i paypal så då ser jag väl själv att det funkar. ....ja och föresten är det någon galning som lagt upp en massa Lego på Blocket nu (...) (19 years ago, 14-May-05, to lugnet.loc.se)