Subject:
Mer paypal (för den som orkar)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 10 May 2005 13:57:25 GMT

Har nu gått med i expanded use och blivit verifierad   (tadaaaaa)

...dock återstår fortfarande problemet med hur i hela världen man betalar med
kortet sedan...ser inget nu iaf men kanske märker när jag betalar nästa
gång...vill dock gärna veta innan för mina pengar (från jobbet) kommer in den
16:e och sakerna som ska köpas är undanlagda till den 18:e så det känns lite som
att jag vill få det klart ganska snabbt då de legat ett tag.

Mycket text för en liten sak egentligen...det jag vill veta är ju hur man väljer
mellan att dras från paypalkontot eller visakortet.
Smidigast är ju om de drar allt på kontot först och sedan drar resten på
visat... men men.....och kan man ladda upp pengar från visa till Paypal?Kanske
låter onödigt men e-visa-kontot går ju till vårt vanliga och där dras ju även
räkningar och man vill ju att pengarna ska gå till Paypal så att man har dem där
och lätt kan se hur mycket växlingskursen blev på det totala samt att se hur
mycket totalt man har kvar av pengarna utan att behöva kolla med banken hur
mycket som dragits....därav mina frågor.

...sist men inte minst....är det några extra kostnader att betala via kort för
att man slipper vänta den där halva veckan?...växlings eller
engångsavgifter.....ev extra avgift för expanded use $1,95 var nog inte så värst
för det blev nått på 14 kr iaf ....

MVH
Andreas

BTW Har en bild att ladda upp snart...på ett bygge men mest en fråga
egentligen...jaja ni ser snart.