  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

Då jag grävde i en självplockningslåda för ett tag sen plockade jag på mig mer tjejhår än jag räknar med att nånsin komma lyckas använda mig av. Jag skulle kunna skicka över ett tjog med hår eller så, så era legogubbar kan utföra könsbyten. :) Det (...) (19 years ago, 3-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

(...) Det vore jättevälkommet! Vad vill du ha i utbyte? Vi kan fortsätta i email om du tycker det, blockcad at gmail dot com (19 years ago, 3-May-05, to lugnet.loc.se)

  Superlegorea

Jag vet inte om det är överallt eller bara här i stan, men Toys are us i Linköping har den här helgen HALVA priset på ALLT sitt lego. Legoavdelningen var fullsmockad med folk och dom hade svårt att ställa fram grejer i samma takt som det plockades (...) (19 years ago, 5-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

(...) Det känns inte som jag behöver så mycket i utbyte för lite överblivit hår. Men du får gärna skicka över nån brunhårig blåvit kille om du vill. :) Varför har man så många sånna förresten? Har du köpt på dig en bunt fotbollsspelarbussar? (19 years ago, 5-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Sökes: Kvinnliga minifiggar...

(...) Skicka mig en postadress så kommer han! (...) Inte jag, men andra :-) Jag fick ett antal som betalning för 'gröna löv' för något år sedan när dom första plocklådorna dök upp i affärerna. (19 years ago, 5-May-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Superlegorea

(...) Det var ingen så´n rea här i stan (TrU i Marieberg utanför stan) idag i alla fall :-( Olof (Eller Olog, som det brukar bli när jag skriver för fort :) ) (19 years ago, 7-May-05, to lugnet.loc.se)