    Re: Förklaring till min frånvaro —Tommy Eriksson
   (...) Låter som en bra idé. (...) Verkar intressant. Tyvärr ser det ut som at jag kan glömma 10030. Den är helt enkelt för stor för mitt hus vilket är jäla tråkigt. Just nu har jag lite andra saker att satsa på men jag ska se om jag kan ordna nått. (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)

        Re: inte nu igen —Tommy Eriksson
   Ibland vet jag inte vad jag gjort för att förtjäna det liv jag har. Inte nog med att jag blev utestängd från internet i 2-3 månader pga bbb långa handläggningstider coh mitt klantande, sen hann jag bara ha datorn i några veckor innan hårddiskarna (...) (19 years ago, 3-Jun-05, to lugnet.loc.se)

        Re: inte nu igen —Tommy Eriksson
   (...) Det ska jag inte alls det. såg igår att mappen med legogrejer har förlorat en hel del av sitt innehåll bla alla modeller jag nånsing byggt förutom vad som finns på min hemsida. Jag har raderat den gamla partitionen så om nån rest fanns där går (...) (19 years ago, 6-Jun-05, to lugnet.loc.se)