Re: Förklaring till min frånvaro
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 19 Apr 2005 17:09:13 GMT

In lugnet.loc.se, Tommy Eriksson wrote:
Jag skulle ha dykt upp på swelug 7 men det gjorde jag inte. Skälet till det är
internet. Jag glömde adressändra innan jag flyttade så det var inte förräns i
fredags som det började funka något men fortfarande bröts det stup i
kvarten.

Välkommen tillbaka!
Nästa gång kanske alla som anmäler sig borde meddela organisatören någon metod
man kan nås off-line eller vice versa (mitt fel!), så att just detta problem
inte uppstår igen. Annars kunde man ju ha en sekreterare och utskick och sån´t
som föreningar i "verkligheten" har, det är rätt kul att få brev också!
Vad beträffar huset vi var i, så är det sålt, och en försvarlig del av
handpenningen omsatt i LEGO, helt enligt planen :-) (10030, robot-fjärrkontroll
mm), så till nästa träff bygger jag nog klart lite till på mitt långtidsprojekt,
om jag bara får till en bra plats att vara på, min lilla hörna börjar bli full
nu!
Olof