  Blockland?

Någon som hört talas om detta spel? (URL) vågat ladda hem och testa det? /Tore (20 years ago, 21-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

(...) (20 years ago, 22-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

(...) NE men jag tar väll å tankar ner de då å testar, värkar grymt = P /Akira (20 years ago, 23-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

vilket underbart spel, har inte lyckats bygga nått en, men de e ju helt underbart att kunna springa runt som en LEGO gubbe = P (...) HIHIHIHIHIHIHIH (20 years ago, 23-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

Jag har försökt att bygga en borg, men de tar ganska long tid å de kommer folk å slår sönder den hela tiden så de har inte gått så bra men de e grymt som fan, /Akira (20 years ago, 23-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

(...) Kan man hjälpas åt att försvara och bygga på borgen eller måste man sköta sig själv så att säga? (20 years ago, 23-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

(...) Vad som verkar mest grymt är systemkraven! Spelet må vara gratis, men jag har bara inte råd att uppgradera min burk... Jag vet, jag har klagat över fatware förut, men är det inte lite slött av programmerarna att inte göra resurssnålare (...) (20 years ago, 23-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

(...) man kan hjälpas åt om man vill = ) men det är ju han som har servern som bestämmer, så han kan heltplötsligt göra så de finns vapen å man kan förstöra, el så kommer han å förstör =( el så kan han stänga servern innan man hunnit gjort nått = ( (...) (20 years ago, 24-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Blockland

Är det nån mer en jag som har tankat detta spel ??? jag har kört för fullt sen jag fick ner de = P jag har lärt mej nu hur man bygger å hostar en server, å kan göra så folk inte kan ha sönder de man byggt + jag kan spara de jag byggt å så. så senst (...) (20 years ago, 25-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

(...) Låter kul. Har tagit hem det och ska prova när jag får tid. (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Blockland?

(...) när denna länka skrev så tror ja de va mod v1.1 som gällde å den funka kanon sen när v1,3 kom så fans de fler bitar vilket va bättre men nu är dom uppe i v1,6 å den tar sån jävla lång tid på sej att logga in på serverna så de e drygt som fan, (...) (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)