Subject:
Blockland?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 21 Feb 2005 21:16:10 GMT

Någon som hört talas om detta spel?
http://www.ageoftime.com/blockland/

Och vågat ladda hem och testa det?

/Tore

Message has 3 Replies:
  Re: Blockland?

(...) (20 years ago, 22-Feb-05, to lugnet.loc.se)
  Blockland

Är det nån mer en jag som har tankat detta spel ??? jag har kört för fullt sen jag fick ner de = P jag har lärt mej nu hur man bygger å hostar en server, å kan göra så folk inte kan ha sönder de man byggt + jag kan spara de jag byggt å så. så senst (...) (20 years ago, 25-Feb-05, to lugnet.loc.se)
  Re: Blockland?

(...) Låter kul. Har tagit hem det och ska prova när jag får tid. (19 years ago, 24-Apr-05, to lugnet.loc.se)