    Re: Robbot Wars —Andréas Rootzén
   (...) Eh man borde ju få ha hur många robotar som helst om man skulle vilja det...däremot ska ingen hänsyn tas i lottningen så ...möter du dig själv så är det nog kört...eller kör vi alla möter alla så måste det bli antingen att du slår tärning om (...) (20 years ago, 20-Feb-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Robbot Wars —Akira öberg
   (...) ....men det hade nog varit att utnyttja reglerna.... = P de e så man vinner = ) man ska böjja så mycket man kan på reglerna utan att ha sönder dom (...) Jag tror jag ligger nån stans mellan 2-3kg, men jag har ingen våg utan jag har suttit å (...) (20 years ago, 21-Feb-05, to lugnet.loc.se)