Re: regler
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 19 Feb 2005 13:57:00 GMT

In lugnet.loc.se, Tobbe Arnesson wrote:
men jag tycker ändå att vi ska ha gränser så att
det inte blir för stora saker

Tro mig, 50 x 50 x 50 ÄR stort :-D

Fast en bra gräns tycker jag...

Akira: Det finns inga regler för ULV som du behöver veta just nu, vi drar dem på
plats.

De finns dock här i grova drag: http://news.lugnet.com/loc/se/traff_021214_ulv

/T som spanade efter en 8366 eller 8475 idag men bara hittade Dirt Crusher.

Men vad är måttet på banan?
och är de nån max längd på fordonet?
/Akira