Re: FYND!!!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 7 Jan 2000 16:19:13 GMT

De verkar vara slut redan i barkarby. Göteborg
hade dem tydligen inte. det kanske bara var ett
lokalt erbjudande. Om lego gör sig av med gamla
set nu, så borde det finnas fler erbjudanden.

Jari

In lugnet.loc.se, Jari Pyyluoma writes:
8480 rymdskytteln för 574,50 på Toys R Us I barkarby. Säkert
i kungens kurva också (men ej kollat). I barkarby köpte jag fyra
och lämnade fem kvar. Först till kvarn! Det fanns några få andra
mer udda set också för halva priset.

Jari