    FYND!!! —Jari Pyyluoma
   8480 rymdskytteln för 574,50 på Toys R Us I barkarby. Säkert i kungens kurva också (men ej kollat). I barkarby köpte jag fyra och lämnade fem kvar. Först till kvarn! Det fanns några få andra mer udda set också för halva priset. Jari (25 years ago, 6-Jan-00, to lugnet.loc.se)

        Re: FYND!!! —Jari Pyyluoma
   De verkar vara slut redan i barkarby. Göteborg hade dem tydligen inte. det kanske bara var ett lokalt erbjudande. Om lego gör sig av med gamla set nu, så borde det finnas fler erbjudanden. Jari (...) (25 years ago, 7-Jan-00, to lugnet.loc.se)

        Re: FYND!!! —Eric Hampusgård
     (...) Bäng!!! Jag måste ut till TRU för en check... Den måste finnas! // Eric -- "The great thing about Lego isn't that you can build something out of it, the great thing is that you can build something else." +---...---+ Eric Hampusgård (legobiten) (...) (25 years ago, 8-Jan-00, to lugnet.loc.se)

        Re: FYND!!! —Tobias Möller
   Jag ska köpa på mig så mycket lego jag kan, tyvärr bor jag inte så nära Stockholms centrum, jag tror att Stor & Liten har mera lego än min lokala butik... Jag var förresten med i "Stora Leksakschansen", apotekarnes tävling på baksidan av (...) (25 years ago, 8-Jan-00, to lugnet.loc.se)

        Re: FYND!!! —Jari Pyyluoma
   (...) Tyvärr så har Stor & Liten inte alltid särskilt bra priser, men ett bra sortiment har dem. Toys R Us har nu efter jul höjt sina priser på lego! De har dock rea på några gamla set. (...) Lego för 25 lakan - det vore något! :-) Jari (...) (25 years ago, 9-Jan-00, to lugnet.loc.se)

        Re: FYND!!! —Tobias Möller
   Tyvärr är det så, de följer katalogens rekommenderade prsier. Jag har två lokala affärer nära mkig, den närmsta är lika dyr som Stor & Liten, den längre bort drar av 25% från katalogpriset. (...) Jag har räknat ut att jag kan köpa 333 3040 "Husask" (...) (25 years ago, 9-Jan-00, to lugnet.loc.se)