  träff m.m

Hejjsan! jag har varit borta i ca: 2V så nu har jag läst alla innläg jag missat,,å jag är allmänt förvirrad fan de vart ju runt en 50st = ) men till att börja med vad är s@h som ni pratar om att beställa ifrån? och angående bytesstunden så är jag (...) (20 years ago, 11-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: träff m.m

"akira" <jackiechan_78@hotmail.com> wrote in message news:IBqzH1.qJx@lugnet.com... (...) jag är (...) s@h är Lego-företagets egna shop som finns på nätet. Nås från www.lego.se. /Jocke (20 years ago, 11-Feb-05, to lugnet.loc.se)