Subject:
träff m.m
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 11 Feb 2005 12:46:13 GMT

Hejjsan!

jag har varit borta i ca: 2V så nu har jag läst alla innläg jag missat,,å jag är
allmänt förvirrad fan de vart ju runt en 50st = )

men till att börja med vad är s@h som ni pratar om att beställa ifrån?

och angående bytesstunden så är jag intreserad av plattor i färgen tan (tror jag
den heter om jag inte har helt fel, med andra ord typ sand färg)
typ 1x1 1x? mycket smått alltså ska bygga en strand med mycket nivå skilnad.

Jag räknar med att komma på träffen men man vet ju aldrig (mina damm råttor
brukar äta upp mina pengar så vi får väl se om jag har råd)

/Akira