  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) ULV = Ultimate LEGO Vehicle. Tanken är att man viker två timmar (eller bara en) på träffen åt att bygga en LEGO bil utan framdrivning. Den bedöms sedan efter utseende, hur långt den kan rulla, hur fort den kan rulla, hur långt den kan hoppa (...) (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) Man tackar. Vem står för legot och får man bygga nått innan man kommer dit. utan tävlan tex. Jag vill minnas att det finns några racers som har hytter som kastas av vid kollission. det vore kul att ha med. Ska kolla om jag har instruktionerna (...) (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) racerförare!) och byggtid två timmar står det i reglerna, men det kommer vi väl överens om när ni ser hur mycket (eller lite) det finns att bygga med. Medhavda "förridare" är väl helt OK, man kan ju ha som på BMW-klubbens träffar att banan är (...) (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) Då letar jag upp några av mina bästa förare och sätter dom på stenhård träning samt plockar ihop nått trevligt fordon. Gällande fordon med "katapulthytt" så hittade jag instruktionerna. Det är set (URL) 8469 Slammer Raptor>. Jag har inte den (...) (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se, FTX)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) Jag kan mäta upp startfållan ikväll så du får lite mått att gå efter också. (...) Med tanke på poängavdraget om någon del lossnar tror jag inte riktigt på katapulthytt-konceptet :) /T (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) Gärna. Det är bra att veta. (...) Jag tänkte inte tävla med det. Bara ha som uppvisning. Vilket betyder att jag troligtvis kommer tvingas begrava några av mina förare. :( (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) The show must go on! ;-) Olof (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) 17 cm bred och 25 cm lång. Jag skulle dra av ett par cm på bredden och en cm på längden för att vara på den säkra sidan. Trä är ett levande material och jag var inte allt för noga när jag snickrade ihop banan. Vore tråkigt om din bil fastnar (...) (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: Announcing: SWELUG 7

(...) Det ska jag komma ihåg när det blir dax att börja bygga. (20 years ago, 9-Feb-05, to lugnet.loc.se)