    Vad är detta för bitar? —Andréas Rootzén
   Hej jag har två bitar här som jag inte är säker på var de kommer ifrån. Ringen går prexis utanpå en rund 1x1. Ingen av dem har serienummer att härleda ifrån. (URL) (156 k) Ursäkta den dåliga kvaliten som beror på att jag trodde kameran skulle (...) (20 years ago, 26-Jan-05, to lugnet.loc.se)

        Re: Vad är detta för bitar? —Olof Dahlberg
   (...) Hej! Ringen vet jag inte, men det andra är en sån här: (URL) (20 years ago, 26-Jan-05, to lugnet.loc.se)