Subject:
Vad är detta för bitar?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 26 Jan 2005 13:18:12 GMT

Hej jag har två bitar här som jag inte är säker på var de kommer ifrån.
Ringen går prexis utanpå en rund 1x1.
Ingen av dem har serienummer att härleda ifrån.

http://www.rootzen.se/bitar.jpg  (156 k)
Ursäkta den dåliga kvaliten som beror på att jag trodde kameran skulle fokusera
trots glasbord men det blidde inte så bra ändå.

Svara gärna med sats de kommer ifrån eller länk till peeron eller bricklink.

Tack
/Andreas