    Gott nytt Legoår —Andréas Rootzén
   Gjorde en sökning och hittade lite godis inför det nya året...har dock inte sett någon katalog än. Gott nytt legoår på er alla... (URL) köptips...ska nog ha iaf de två första. (URL) Fin ferrari (URL) Snygg brandbil (URL) Söt drake (URL) Trevlig (...) (20 years ago, 31-Dec-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Gott nytt Legoår —Tobbe Arnesson
   Äsch, jag som tänkte bygga en Mech i form av en skorpion: (URL) väl inte att jag bygger en ändå, iofs., men det förtar lite av det roliga med idén... /T (20 years ago, 4-Jan-05, to lugnet.loc.se)