Subject:
Gott nytt Legoår
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 31 Dec 2004 13:27:33 GMT

Gjorde en sökning och hittade lite godis inför det nya året...har dock inte sett
någon katalog än.
Gott nytt legoår på er alla...

http://guide.lugnet.com/set/?qy=2005

4 köptips...ska nog ha iaf de två första.

http://guide.lugnet.com/set/8652 Fin ferrari
http://guide.lugnet.com/set/7239 Snygg brandbil
http://guide.lugnet.com/set/4337 Söt drake
http://guide.lugnet.com/set/8415 Trevlig dumper

Jo angående de 42 kilona som jag köpte på tradera så var typ hälften så gott som
uppbygt
...minimalt med skräp, trasigt och smutsigt och resten var knappt använt.
Det visade sig även vara 44,4 kilo och till detta även 5,2 kilo
beskrivningar...så det var inte illa.
Kan inte behålla allt men jag har några fina saker
som jag bara inte kan sälja.
Lånade 10000 av syrran för att kunna köpa det så det är ju även det en faktor
...men allt var i så gott som toppskick så jag säljer nog så lite som möjligt.

http://www.peeron.com/cgi-bin/invcgis/inv/sets/8880-1?withpics=yes Var vad jag
kan se helt komplett och uppbyggd

orkar inte ta fram allt och leta fram beskrivningen och jag hittade inte den
direkt på sidan men där var även med ett annat guldkorn...nämligen bogserbilen
som har en micromotor och en "polereverser"...den som är vanligt stadslego
alltså ...hoppas ni vet vilken jag menar.

MVH
Andréas