    Hälsning —Johan Vettefors
   Hej! Tänkte att jag skulle posta en hälsning från andra sidan jordklotet. Jag är sedan augusti månad i Papua Nya Guinea och jobbar som volontär. Det var trevligt men också lite jobbigt att se bilder från träffen i Jönköping. Hade gärna varit där men (...) (20 years ago, 19-Nov-04, to lugnet.loc.se, FTX)

        Re: Hälsning —Anders Isaksson
   (...) Häftigt! Vad gör du för nånting? Här kom snön häromdagen - nu är det riktig vinter. Jag antar att du har något varmare väder? (20 years ago, 20-Nov-04, to lugnet.loc.se)

        Re: Hälsning —Johan Vettefors
   (...) Jag jobbar med programmering på en missionsstation. (...) Snö har jag bara sett på bild även om de högsta bergen här lär ha snö på toppen. Vädret är varmt och skönt även om det just nu är regntid och regnar en hel del. Slutligen, för att göra (...) (20 years ago, 28-Nov-04, to lugnet.loc.se)