Subject:
Hälsning
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 19 Nov 2004 23:07:47 GMT

Hej!

Tänkte att jag skulle posta en hälsning från andra sidan jordklotet. Jag är sedan augusti månad i Papua Nya Guinea och jobbar som volontär.

Det var trevligt men också lite jobbigt att se bilder från träffen i Jönköping. Hade gärna varit där men man kan ju inte vara på båda halvorna av jordklotet samtidigt. Ni hade både mer höst och mer Lego än vad jag har här. I Lego väg får jag nöja mig med följande tre set för att försöka mildra min legoabstinens:

    4401 Little Creations
110 elements, 0 figures, US$7, 2003
LEGO > SYSTEM > Designer

    6975 Alien Avenger
361 elements, 4 figures, US$60, 1997
LEGO > SYSTEM > Space > UFO

    8451 Dumper
183 elements, 0 figures, US$20, 2003
LEGO > TECHNIC

Ja ja jag skall nog överleva de två månader jag har kvar här.

Vi ses i vår!

Johan Vettefors