Re: Halleluja (lokalt uttryck i dubbel bemärkelse)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 13 Nov 2004 08:49:51 GMT

In lugnet.loc.se, Eric Hampusgård wrote:

Jag vet inte om Tommy kommer, för jag har inte fått tag i honom än. Men det är
ju ett par timmar till innan vi åker. :)

Till Tommy: Kolla din e-post! ;)

// Anton

Ja kolla posten Tommy ...

...och Hikmetkillarna ska vi vänta på...vänta er bara inte att det är bra
legogrejer där att titta på....de har inte samma saker där som i webbutiken men
man kan ju så klart få dem att ta fram om man vill...och bäst är såklart om man
har beställt innan.

MVH
Andréas