Subject:
Halleluja (lokalt uttryck i dubbel bemärkelse)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 13 Nov 2004 07:53:00 GMT

Pengarna har kommit fram och helt plötsligt så kan jag laga mat...
Siktar på att maten ska vara klar vid halv två ..."Anton" Oskar och Tommy kommer
då och är vi fler innan så får vi väl ta en macka så länge.

BTW så går allt enligt planerna och madrasser ska vara ordnade...bör räcka till
alla översovande...

MVH
Andréas