  Jo regler och program var det ju...

Vill någon ta med en ulvramp så vore det kul... ev katapulttävling kan jag ju stå för materialen för så kan det bli byggande både på dem och ulv lite fritt tillsammans om vi så vill. Då kan vi lätt komma överrens om vad man får och inte får (...) (20 years ago, 9-Nov-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Jo regler och program var det ju...

(...) Jag tar med den! Finns det lite olika hjul att bygga med och Technicbitar, axlar och dånt? (...) Oja! (20 years ago, 9-Nov-04, to lugnet.loc.se)