Subject:
Jo regler och program var det ju...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 9 Nov 2004 10:21:08 GMT

Vill någon ta med en ulvramp så vore det kul...
ev katapulttävling kan jag ju stå för materialen för så kan det bli byggande
både på dem och ulv lite fritt tillsammans om vi så vill.
Då kan vi lätt komma överrens om vad man får och inte får använda...gummiband är
bra men jag brukar vara för rädd om mina legoband för att använda dem
där...brukar gå åt några stycken om man säger så.

Kan fixa en enkel brikwarsbana så att de som vill testa kan göra även det utan
att det ska behöva ta hela dagen...det blir nog att jag tar med allt mitt lego
iaf så vi kan ju bestämma lite mer exakt på plats och vill någon göra rymdbaser
så räcker nog bitarna till det med.

...glömde jag nått?..

Med minst fem galningar och en massa lego så ska vi nog kunna ha kul i minst ett
dygn...eller?

Bitar som man kanske skulle vilja ha med sig är kanske specialdelar som man
misstänker att jag inte har eller har få av för ev robotwars (om det finns
intresse) Har tex bara 6 "powerpuller"-däck så vill flera har det så kan de ta
slut...och hjulupphängningen som jag beställde till dem blev fel så jag fick
"steeringlinks" som var "unchamfered" istället för "chamfered"...man kan ju även
föredra några specialdelar till katapult eller ulv men bäst blir nog om det inte
blir för mycket så det blandas ihop.

/Andréas