Re: Jag träffade en mästerbyggare...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 29 Oct 2004 15:05:50 GMT

"Anton Ymer" <anton.ymer@remove.bredband.net> wrote in message
news:I64BpI.yHH@lugnet.com...
Hej vänner,

Jag var i Glasgow i Skottland på konferensresa och skickade på måfå in en • fråga
om det fanns några bra legoaffärer i närheten. Det var i allmänhet dåligt • med
svar och det verkade inte finnas fler än två AFOLs i hela Glasgow. Jag • fick ändå
kontakt med Jennifer Clark och vi beslutade oss för att träffas över en • lunch
och prata lego och jazz. Det var riktigt trevligt. Hon berättade att hon • spelar
bas i ett storband på kvällarna och kommer hem frammåt två-tre ibland. Nu • har
hon dragit ner så hon jobbar bara fyra dar i veckan för att orka med. Jag
förstår henne.

snip

// Anton Ymer

Ok, nog med dösnacket. Berätta det alla vill veta:
Var hon snygg och singel? =)
/Jocke