  Re: Träff i Jönköping helgen v 46

Det är alltså den 19-20:e november det är frågan om? Jag tycker veckonummer borde avskaffas. Liksom månader. Kvar bör år och datum vara, där datum går från 1 till 366. Om FLL står att läsa här (URL) (fast jag kommer inte in på sidan just nu). Ser ut (...) (20 years ago, 12-Oct-04, to lugnet.loc.se)

  Re: Träff i Jönköping helgen v 46

(...) Fattar inte vad som hänt...svarade på detta meddelandet igår men det verkade inte dyka upp så idag får jag väl försöka återskapa det. Nej det är 13-14:e nov eller 318-319 om man så vill som är helgen v 46. Inte helt fel system även om det (...) (20 years ago, 13-Oct-04, to lugnet.loc.se)