Re: Träff i Jönköping helgen v 46
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 12 Oct 2004 15:47:31 GMT

Det är alltså den 19-20:e november det är frågan om?

Jag tycker veckonummer borde avskaffas. Liksom månader. Kvar bör år och datum
vara, där datum går från 1 till 366.

Om FLL står att läsa här http://www.hjernekraft.org/ (fast jag kommer inte in på
sidan just nu). Ser ut som FLL i Dalarna går av stapeln redan den 13:e november.